czwartek, 1 października 2009

Budynki

Jeżeli chcesz naprawdę dobrze zarabiać, to zrabowaną kasę zainwestuj w legalny biznes (no może w nie całkiem legalny) - w produkcję drugów.

Do wyboru masz szereg obiektów (laboratoria, fabryki, plantacje), które będą produkowały różne używki: od piwa i pigułek na amfie i heroinie kończąc. Każdy z budynków ma inny profil produkcyjny, koszt zakupu i utrzymania, a co za tym idzie inna opłacalność (zależną również od ceny drugu).

Co zrobić z wyprodukowanym towarem? Najlepiej zamienić na gotówkę (chyba, że masz zamiar całkowicie go przećpać) Towar możesz:
- przeznaczyć na własny użytek (i ćpać go w prywatnym lokalu),
- sprzedawać go w sieci lokali dla klientów (zyskując nawet 50% na jego wartości),
- sprzedać go dilerowi (tracisz 5% na jego wartości, ale upłynnisz go całkowicie),
- sprzedać w dokach (najbardziej zyskowne posunięcie - upłynniasz wszystko i bez strat).

W poniższej tabelce znajdziesz wszystkie budynki, które można kupić w TheCrims.

Produkcja/dzień: podstawowa pradukcja tego budynku
Cena: koszt zakupu budynku
Cena/dzień: dzienne koszta utrzymania budynku

NazwaProdukcja / dzieńCenaCena / dzień
Apteka170 $50000 $250
Browar110 $40000 $150
Pole ziela300 $75000 $350
Pola grzybów125 $60000 $320
Laboratorium LSD145 $100000 $500
Laboratorium Ecstasy100 $110000 $700
Fabryka Kokainy70$250000 $1500
Pole Opium90$150000 $1020
Laboratorium Amfetaminy 110 $300000 $2000
Fabryka Heroiny60$500000 $5000
Burdel*5$40000$80
Bimbrownica10$5000 $10
Plantacja Ziela15$4500$12


* Burdel nie jest budynkiem produkcyjnym - umożliwia jedynie ilości dziwek, jaką możemy utrzymywać.


Co każdy biznesmen wiedzieć powinien:

- to ile budynków możesz posiadać zależne jest od inteligencji i wytrzymałości,

- wysokość produkcji zależna jest od inteligencji (maksymalną produkcję osiagasz przy 5000 punktów inteligencji - jest ona wtedy 3-krotnie wyższa niż początkowa, po przekroczeniu tej wartości produkcja nie wzrasta),

- zakup każdego budynku kosztuje Cię 2% energii,

- zebranie z budynku jakiejkolwiek ilości towaru to wydatek 10% (nie musisz zbierać całego towaru).


Autor: giaur_mg

Wartości liczbowe (np. cena budynku) mogą się zmieniać na początku każdej edycji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz