czwartek, 1 października 2009

Rabunki grupowe

Oprócz stopnia trudności pojawia się też liczba osób potrzebnych do wykonania skoku. Tutaj stopień trudności liczy się trochę inaczej. Każda osoba powinna policzyć swoją średnią wg przyjętego wzoru:

[siła+inteligencja+tolerancja+(obrażenia broni*precyzja/10)+pancerz]/3

następnie sumuje się średnie moce wszystkich biorących udział w skoku i dzieli przez ilość tychże osób. To co otrzymamy, to moc gangu - aby rabunek grupowy się udał, musi być ona większa od stopnia trudności skoku.

Przy skokach grupowych pojawia się jeden z kilku pozytywnych aspektów członkostwa w gangu - krycie. Poprzez krycie mocniejsi członkowie gangu mogą wspomagać jego słabszych członków np. do skoku na konwój bankowy (stopień trudności - 300, ilość osób potrzebnych - 3), moc gangu musi być większa niż 300, czyli, że w skoku mogą wziąć udział osoby z mocą np. 210 i 250 pod warunkiem, że trzecia osoba biorąca udział w rabunku, będzie miała moc większą niż 440.

Poniżej znajduje się spis wszystkich rabunków grupowcyh dostępnych w grze. Każdy skok gangu pochłania 30% energii.

Skoki grupowe:
NazwaTrudnośćPotrzebnych ludzi$*
Kantor70 2ok.$10k
Bank160 4ok.$35k
Konwój bankowy3003 ok.$80k
Magazyn Federalnych900 6ok.$200k
Sejf Telekompromitacji 2000 7ok.$500k
Przekręt na giełdzie2500 9-
Al Capone 3000 10ok.$800k
Fabryka Dragów6000 12-
Pałac Fuckingham 800014ok.$1.2mln
Kasyno Polonia11000 15-
Fort Knox 1500017ok.$3mln


* - Przeciętny zarobek (bez synchro).

Autor: giaur_mg

Wartości liczbowe (np. przeciętny zarobek) mogą się zmieniać, a te obecnie prezentowane na pewno nie są prawidłowe :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz