następnie sumuje się średnie moce wszystkich biorących udział w skoku i dzieli przez ilość tychże osób. To co otrzymamy, to moc gangu - aby rabunek grupowy się udał, musi być ona większa od stopnia trudności skoku.
Przy skokach grupowych pojawia się jeden z kilku pozytywnych aspektów członkostwa w gangu - krycie. Poprzez krycie mocniejsi członkowie gangu mogą wspomagać jego słabszych członków np. do skoku na konwój bankowy (stopień trudności - 300, ilość osób potrzebnych - 3), moc gangu musi być większa niż 300, czyli, że w skoku mogą wziąć udział osoby z mocą np. 210 i 250 pod warunkiem, że trzecia osoba biorąca udział w rabunku, będzie miała moc większą niż 440.
Poniżej znajduje się spis wszystkich rabunków grupowcyh dostępnych w grze. Każdy skok gangu pochłania 30% energii.
| Skoki grupowe: | |||||
| Nazwa | Trudność | Potrzebnych ludzi | $* | ||
| Kantor | 70 | 2 | ok.$10k | ||
| Bank | 160 | 4 | ok.$35k | ||
| Konwój bankowy | 300 | 3 | ok.$80k | ||
| Magazyn Federalnych | 900 | 6 | ok.$200k | ||
| Sejf Telekompromitacji | 2000 | 7 | ok.$500k | ||
| Przekręt na giełdzie | 2500 | 9 | - | ||
| Al Capone | 3000 | 10 | ok.$800k | ||
| Fabryka Dragów | 6000 | 12 | - | ||
| Pałac Fuckingham | 8000 | 14 | ok.$1.2mln | ||
| Kasyno Polonia | 11000 | 15 | - | ||
| Fort Knox | 15000 | 17 | ok.$3mln | ||
* - Przeciętny zarobek (bez synchro).
Autor: giaur_mg
Wartości liczbowe (np. przeciętny zarobek) mogą się zmieniać, a te obecnie prezentowane na pewno nie są prawidłowe :]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz